Algemene voorwaarden Webshop

1. ALGEMEEN
Op al onze leveringen zijn de algemene leverings- en betalingscondities van toepassing.
De verkoop van een artikel komt tot stand na aanvaarding van de bestelling en de bevestiging hiervan door De Salon op het door u opgegeven emailadres.

Op alle overeenkomsten en geschillen tussen partijen is het Nederlands recht van toepassing.

2. PRIJZEN
De bij het product genoemde prijzen zijn vermeld in Euro, deze prijzen zijn inclusief BTW.
Verzendkosten zijn (tenzij anders vermeld) niet bij de genoemde prijzen inbegrepen. Vóór het sluiten van de overeenkomst wordt de totaalprijs incl. verzendkosten via onze website gecommuniceerd.
De Salon kan niet gehouden worden aan prijsvermeldingen die evident onjuist zijn, bijvoorbeeld als gevolg van kennelijke invoer-, zet- of drukfouten. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.

3. VERZENDKOSTEN
Wij vragen om een bijdrage in de verzendkosten per zending van € 7,25 binnen Nederland. Verzendingen binnen Krimpen aan den IJssel zijn gratis.
4. AANSPRAKELIJKHEID
De Salon is niet aansprakelijk voor enige schade direct of indirect, door welke oorzaak dan ook, welke ontstaan is aan de koper, aan zaken van de koper, aan koper of zijn gezinsleden, aan derden of aan zaken van derden. In het bijzonder is De Salon nooit aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigen van de verzonden artikelen.
De inhoud van deze site is met veel zorgvuldigheid samengesteld. De Salon kan echter geen garanties geven met betrekking tot de aard, juistheid en/of de inhoud van deze informatie. De Salon is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op www.desalonkrimpen.nl in mailings of informatie.

5. BETALING
Betalen gaat betrouwbaar en veilig met via de beveiligde betaalomgeving van Mollie. Wij hebben ervoor gekozen om geen betalingsgegevens van de klanten op te slaan, maar dit over te laten aan de ervaren service payment provider Mollie.

Op het moment dat de klant moet afrekenen voor de bestelde goederen, wordt de klant automatisch doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van Mollie. Hier kan de klant een betaalmethode kiezen, de financiële gegevens invullen en de betaling bevestigen.
Vervolgens verwerkt Mollie direct de betaling en informeert zowel De Salon als de klant over het resultaat van de betaling.
De volgende methode wordt momenteel bij een bestelling via De Salon ondersteund: iDEAL.
Na bestelling ontvangt u direct een bevestiging per e-mail met een overzicht en vermelding van de totale kosten.

Voor meer informatie over de payment services van Mollie kunt u terecht op Mollie.com

 

6. LEVERING
Zodra uw betaling bij ons is binnengekomen wordt het artikel binnen 3 tot 7 werkdagen naar u toe gezonden. Indien de verzending vertraging oploopt door welke reden dan ook, wordt u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. Alle bestellingen worden via Postnl verzonden. De Postnl Pakketservice bezorgt zes dagen per week, dus ook op zaterdag.

Pakketten worden bij geen gehoor standaard afgeven bij de buren. Als dat niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, wordt het pakket bij een afhaalpunt bij u in de buurt gebracht.

Een bestelling wordt door ons niet verzonden indien deze niet compleet verzonden kan worden, tenzij hier overleg met de klant over heeft plaatsgevonden. Indien de bezorging hetzij door (tijdelijk) niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant hiervan uiterlijk binnen zeven (7) werkdagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De klant heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren. DE SALON zal in dat geval voor terugbetaling zorgdragen.
In de praktijk zal De Salon proberen u dezelfde dag hiervan op de hoogte te stellen.
Afwijkingen in kleur-, type-, tekst- en/of prijswijzigingen voorbehouden. Aangeboden goederen en/of diensten worden duidelijk en waarheidsgetrouw afgebeeld en/of beschreven en zo volledig als de redelijkheid vereist.

7. TRACK EN TRACE
De Salon verstuurd via Postnl. Via Track & Trace kunt u heel gemakkelijk op Internet de verzendstatus nagaan van uw pakket. De Track & Trace van Post.nl vindt u hier: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/ of in de Postnl app.

8. RUILEN EN RETOURNEREN
Beste klant: In alle onderstaande gevallen zullen wij vrijwel direct handelen. Ook zullen wij niet moeilijk doen als u later dan de genoemde 14 dagen uw artikel wenst te retourneren, zij het binnen een redelijke termijn, uiterlijk 1 maand en als het product niet geopend is. Wij zijn echter wettelijk verplicht de termijnen te noemen in onze voorwaarden.
Retourneren:

Als u een artikel om welke reden dan ook toch niet wilt hebben, heeft u het recht het artikel binnen veertien (14) werkdagen na aflevering aan De Salon te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen worden in dit geval alleen geaccepteerd als de verpakking van het artikel onbeschadigd is en de producten niet zijn gebruikt. Als u het betreffende artikel al betaald had, wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen dertig (30) dagen door De Salon terugbetaald. De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor uw rekening.
Bovenstaand recht om te retourneren vervalt wanneer:
A. Het artikel gebruikt is.
B. U zelf heeft getracht een gebrek aan het artikel te herstellen.
C. De originele verpakking van het artikel ontbreekt.
D. Het productlabel niet meer aan het artikel is bevestigd.
Ruilen:
Als klant heeft u in Nederland wettelijk gezien het recht het artikel binnen veertien (14) werkdagen na aflevering te ruilen. Retourzendingen worden in dit geval alleen geaccepteerd als de verpakking van het artikel onbeschadigd is en de producten niet zijn gebruikt.
Als het nieuwe artikel duurder is dan dient u het resterende bedrag eerst over te maken aan De Salon alvorens het nieuwe artikel aan u wordt toegezonden. Hiervoor krijgt u automatisch een email toegestuurd met een link naar onze betalingspartner Mollie, hier kunt u betalen via iDEAL.
Als het nieuwe artikel goedkoper is dan wordt het resterende bedrag uiterlijk binnen dertig (30) dagen door De Salon terugbetaald.
Bovenstaand recht om te ruilen vervalt wanneer:
A. Het artikel gebruikt is.
B. U zelf heeft getracht een gebrek aan het artikel te herstellen.
C. De originele verpakking van het artikel ontbreekt.
D. Het productlabel niet meer aan het artikel is bevestigd.
In beide gevallen dient u per email () contact met ons op te nemen alvorens u een artikel aan ons retourneert.
De Salon accepteert uitsluitend retourzendingen die op hierboven beschreven wijze aangemeld zijn en waarvoor de instructies, die na aanmelding door De Salon zijn aangegeven, gevolgd zijn.
Uw ruiling of retourzending zal na aanmelding én na ontvangst van de goederen per e-mail bevestigd worden.
Ruilingen en retourzendingen die niet of niet binnen de gestelde tijd zijn aangemeld worden niet geaccepteerd. Franco en rembourszendingen worden door De Salon nooit geaccepteerd.

9. PRIVACY
Alle persoonsgegevens worden uitsluitend en alleen door De Salon gebruikt en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld, mits noodzakelijk voor betalingstransacties en bezorging van de bestelling. Meer informatie over het omgaan met persoonsgegevens door De Salon kunt u vinden op onze website (onderaan onze website desalonkrimpen.nl via de link: https://desalonkrimpen.nl/privacybeleid

10. COPYRIGHT
Alle rechten voorbehouden. Niets van de webpagina, desalonkrimpen.nl mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid worden zonder schriftelijke toestemming van De Salon.
Deze algemene verkoopvoorwaarden, leveringsvoorwaarden en betalingsvoorwaarden van De Salon zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam onder nummer 24427519.

anbos logo   pinnenjagraag1